Oletko sinä etsimämme projektipäällikkö?

huono musa.jpg

Pinesker Media Company on asiakastilamarkkinointiin ja videotuotantoihin erikoistunut yritys. Päätuotteemme, Mediacone, pitää sisällään tilamusiikki- ja diginäyttöratkaisut, sisällöntuotannon sekä mediamyyntipalvelun. Missionamme on tehostaa asiakastiloissa tapahtuvaa myyntiä.

Mediacone-taustamusiikkipalveluamme hyödyntää Suomessa jo yli 200 yritystä. Asiakkaitamme ovat mm. S-ryhmä, Picnic-ketju sekä syyskuussa Helsingin Kalasatamaan avattava kauppakeskus Redi. Yrityksemme toimipaikat sijaitsevat Espoossa ja Tampereella.

Yrityksemme toiminnan laajentuessa haemme nyt Espoon Spectri Business Parkissa sijaitsevaan toimipisteeseemme

projektipäällikköä

toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen. Projektipäällikkönä huolehdit äänimainostuotantomme koko prosessista aina tilauksen vastaanottamisesta mainosten ajastamiseen saakka. Toimit asiakkaiden yhteyshenkilönä ja siksi asenteesi tulee olla hyvin asiakaspalveluhenkinen. 

Tarjoamme sinulle:

  • Kilpailukykyisen palkan
  • Näköalapaikan asiakastilamarkkinoinnin parissa
  • Kattavan perehdytyksen
  • Mahdollisuuden kehittyä
  • Mukavan työyhteisön
  • Mahdollisuuden maksuttomaan treenaamiseen Spectrissä sijaitsevalla kuntosalilla.

Odotamme sinulta:

  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja
  • Kykyä pitää langat käsissä kiireenkin keskellä
  • Rohkeutta tarvittaessa myös ohjata asiakasta: patistella aikatauluissa pysymisessä jne.
  • Tehtävän hoitamisessa on hyötyä media- ja/tai tuotantoalan työkokemuksesta. Koulutukseltasi olet esimerkiksi medianomi.
  • Jotta sopeudut työyhteisöömme, on hyvä huumorintaju ehdoton edellytys.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi tai linkki videohakemukseen ja CV:si saman tien, kuitenkin viimeistään 31.8. mennessä osoitteeseen sanna@pinesker.com. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätiedot: Sanna Suonpää, markkinointi- ja asiakkuusjohtaja, 050 3000 389, sanna@pinesker.com ja www.mediacone.fi 

Asiakastiloihin tarvitaan keskiarvoratkaisujen sijaan kohdennettua ja brändin mukaista äänisisältöä

audio_systems.jpg

Suomalainen Mediacone-taustamusiikkipalvelu Axis Communicationsin partneriksi

Taustamusiikilla ja äänimainonnalla voidaan vaikuttaa merkittävästi asiakastilassa tapahtuvaan myyntiin. Siitäkin huolimatta iso osa yrityksistä perustaa edelleen äänisisältöjensä suunnittelun keskiarvoratkaisuihin: taustamusiikki valitaan valmiista soittolistoista ja äänimainonnassa tarjoillaan kaikille kaikkea.

Suomalaisen taustamusiikkipalvelu Mediaconen ja ruotsalaisen Axis Communicationsin yhteistyön ansiosta asiakastilojen viihtyvyyteen ja myyntiin voidaan panostaa nyt aiempaa kohdennetummin. Mediacone ja Axis tuovat yhteen brändin mukaisen sisällön ja kohdennetun sisällönjakelun: Mediacone-taustamusiikkipalvelu perustuu brändin mukaan räätälöitävään musiikkityyliin sekä älyteknologiaan. Axis Network Audio System -äänentoistojärjestelmä puolestaan mahdollistaa musiikin ja mainonnan kohdentamisen vaivattomasti esimerkiksi osastoittain.

”Miksi mainostaa koko myymälässä jauhelihaa, kun kosmetiikkaosastolla voitaisiin mainostaa juuri kyseisen osaston tuotteita? Aixisin kaiuttimia on helppo ohjata ja ryhmitellä suoraan selaimesta ja ne mahdollistavat erilaisten äänisisältöjen jakamisen huomattavasti aiempaa helpommin”, kertoo Mediaconen asiakkuus- ja markkinointijohtaja Sanna Suonpää.

Yhdenmukainen äänimaailma koko ketjuun

Axis-Mediacone-yhteistyö tuo ketjuyrityksille niille välttämätöntä yhdenmukaisuutta.

”Axisin Network-audiojärjestelmä on korkealaatuinen äänentoistojärjestelmä, joka mahdollistaa vaikka koko ketjun äänentoiston ja sisältöjen ohjaamisen yhdenmukaisesti ja räätälöidysti, brändiä ja asiakaskokemusta kunnioittaen”, täydentää Axis Communicationsin kehitysjohtaja Håkan Hansson.

Axis Communications on ruotsalainen, Tukholman pörssissä noteerattu yritys, joka on tunnettu erityisesti turvapuolen teknologiaratkaisuistaan. Mediacone on suomalainen asiakastilamarkkinoinnin kokonaisratkaisu. Sen palveluihin kuuluvat brändin mukaisen taustamusiikin lisäksi äänentoisto- ja diginäyttöratkaisut sekä äänimainonta ja videotuotannot. Mediacone-palvelua tuottaa Pinesker Media Company. Mediacone-taustamusiikkipalvelua käyttävät mm. S-ryhmä, Picnic- ja Hilton-ketjut ja Keops Optiikka.

Lisätiedot:

Sanna Suonpää, markkinointi- ja asiakkuusjohtaja
sanna@pinesker.com
050 3000 389

 

 
axis_logo_rgb.png
 

Asiakastilojen markkinoinnin kehittämiseen tarvitaan kokonaisnäkemystä

ostokset.jpg

Craneworks ja Mediacone yhdistivät osaamisensa

Asiakastilamarkkinoinnin ratkaisuihin erikoistuneet Craneworks ja Mediacone ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on tuoda kivijalkakaupan ja ravintoloiden myynnin edistämiseen kokonaisnäkemystä sekä aivan uudenlaisia ratkaisuja. Yhteistyö tuo yhteen kaksi kotimaista asiakastilamarkkinoinnin edelläkävijää, joista Craneworks on erikoistunut diginäyttöpalveluihin, Mediacone puolestaan asiakastilojen äänimaailmaan.

Perinteisesti diginäyttö-, tilamusiikki-, äänimainonta- ja äänentoistoratkaisut on hankittu yrityksiin hajautetusti ja toisistaan erillisinä prosesseina.

”Suurin osa ostopäätöksistä tehdään paikan päällä, myymälässä tai ravintolassa. Vaikka asiakastilojen rooli myynnin edistämisessä on valtava, on niissä tehtävästä markkinoinnista puuttunut kokonaisnäkemys, jollaisen Craneworksin ja Mediaconen yhteistyö tuo nyt markkinoille”, kertoo Craneworksin toimitusjohtaja Sami Käyhkö.

Craneworksin ja Mediacone-palvelua tuottavan Pineskerin tavoitteena on tuoda jo ensi vuoden aikana markkinoille aivan uuden tyyppisiä asiakastilamarkkinointia edistäviä ratkaisuja.

Yhteisenä asiakkaana S-ryhmä

Craneworks ja Mediacone-palvelua tuottava Pinesker tekevät jo yhteistyötä liittyen S-ryhmän tilamusiikkiratkaisuihin. Mediacone valittiin huhtikuussa S-ryhmän taustamusiikki- ja äänimainoskumppaniksi. Craneworks vastaa taustamusiikkiratkaisun ja mainonnan hallinnan teknologiasta, Mediacone sisällöstä. Craneworks vastaa myös S-ryhmän diginäyttöratkaisuista.

Craneworks on Digital Signagen ja Wayfinding-opastusratkaisujen asiantuntijayritys. Craneworksin asiakkaita ovat mm. Finnkino, Finnair, Kamppi, Itis, Tallink Silja sekä S-ryhmä. Pinesker Oy:n Mediacone-taustamusiikkiratkaisu pitää sisällään taustamusiikin brändäyksen sekä älykkään, Suomessa patentoidun musiikin jakelujärjestelmän, äänentoistopalvelut, äänimainonnan sekä mediatilan myynnin. Mediaconen jakeluteknologiaa hyödyntää Suomessa jo yli 200 yritystä: mm. S-ryhmä, Picnic- ja Hilton-ketjut sekä Keops Optiikka.

Yhteystiedot:

Sami Käyhkö, toimitusjohtaja
Craneworks Oy
Puhelin: 040 541 9414
sami@craneworks.fi
www.craneworks.fi

Sanna Suonpää, markkinointi- ja asiakkuusjohtaja
Pinesker Oy
Puhelin: 050 3000 389
sanna@pinesker.com
www.mediacone.fi

S-ryhmä valitsi taustamusiikki- ja äänimainontakumppaniksi Mediaconen

Äänimaailman tulee olla kiinteä osa mietittyä asiointikokemusta”

S-ryhmä haluaa satsata aiempaa vahvemmin myymälöidensä äänisisältöihin. Huhtikuussa päättyneessä kilpailutuksessa haettiin ratkaisut taustamusiikille, äänimainonnan laitteistolle, musiikkikirjastoille, musiikin brändäyspalvelulle sekä äänimainonnan tuotannolle. Kotimainen Mediacone valittiin tuottamaan sekä taustamusiikki- että äänimainospalveluita.

”Uskomme, että äänimaailman tulee olla kiinteä osa mietittyä asiointikokemusta. Olemme viime aikoina uudistaneet vahvasti omia digitaalisen sisällön hallintajärjestelmiämme. Uusien järjestelmien sekä Pineskerin kaltaisten yhteistyökumppaneiden avulla voimme ottaa suuremman roolin myymälöidemme äänimaailman suunnittelemisessa”, kertoo SOK Median kehityspäällikkö Sameli Kujala.

S-ryhmä hyödyntää musiikkia kasvavassa määrin myös ketjujensa markkinoinnissa. Tästä hyvinä esimerkkeinä toimivat Prisman ”Juokse kovempaa” sekä ”Taste of the Champion”, S-Pankin ”Laina”, tai vaikkapa uudenlaiset artistiyhteistyön muodot mm. Eppu Normaalin (Prisma) sekä viimeisimpänä Apulannan (Kodin Terra) kanssa.

Sisältö- ja tekniikkaratkaisu

Äänisisältöihin liittyvällä kilpailutuksella S-ryhmä halusi löytää ratkaisun, joka tuo yhtenäisyyttä myös audiopuolen teknisiin ratkaisuihin.

”Halusimme paitsi kirkastaa äänimaailman erilaisia rooleja myymälöissämme, myös muuttaa myymälöissä toistettavien ääniviestien tuotanto- ja jakeluprosessia siten, että ne hyödyntävät S-ryhmän olemassa olevia taustajärjestelmiä. Tärkeää on ollut myös löytää kumppaneiden verkosto, jossa aikaisemman yhden toimittajan mallin sijaan voimme jatkossa yhteistyössä tuottaa taustamusiikin ja ääniviestinnän palveluita monitoimittajaympäristössä.”, Kujala jatkaa.

Mediacone tuottaa taustamusiikkipalvelun yhteistyössä Craneworksin kanssa, joka vastaa taustamusiikin sekä äänimainonnan jakelussa hyödynnettävästä tekniikasta. Samoja teknologisia ratkaisuja hyödynnetään S-ryhmän diginäyttösisältöjen jakelussa.

Mediacone on suomalainen asiakastilamarkkinoinnin kokonaisratkaisu. Sen palveluihin kuuluvat brändin mukaisen taustamusiikin lisäksi äänentoisto- ja diginäyttöratkaisut sekä äänimainonta- ja videotuotannot. Mediacone-palvelua tuottaa Pinesker Media Company. Mediacone-taustamusiikkipalvelua käyttävät S-ryhmän lisäksi mm. Picnic- ja Hilton-ketjut sekä Keops Optiikka.

Lisätiedot:

Sanna Suonpää, markkinointi- ja asiakkuusjohtaja, Pinesker Oy
Puhelin: 050 3000 389
Sähköposti: sanna@pinesker.com
www.mediacone.fi

Picnic valitsi taustamusiikkitoimittajakseen Mediaconen

picnic.jpg

Kahvilaketju Picnic on valinnut taustamusiikkitoimittajakseen kotimaisen Mediaconen. Mediacone-musiikkijärjestelmä on käytössä jo useassa Picnicin toimipisteessä pääkaupunkiseudulla ja se on määrä tuoda vaiheittain lähes kaikkiin Picnicin kivijalkakahviloihin ympäri Suomen. Mediacone huolehtii myös Picnicien äänentoistoista.

Brändin mukainen taustamusiikki on osa Picnicin konseptiuudistusta.

”Tämä on erinomainen ratkaisu meille ketjuna: soittolistat ovat kattavia ja päivittyvät säännöllisesti. Lisäksi saamme haluamamme musiikkityylit eri kellonaikoihin ajastettuina automaattisesti", toteaa Picnicin markkinointipäällikkö Solja Suutarinen.

Mediacone eroaa muista markkinoilla olevista taustamusiikin toimittajista siinä, että se on yhdistelmä asiantuntijapalvelua ja tekoälyä. Mediacone ei tarjoa valmiita soittolistoja, vaan musiikkityyli brändätään aina yrityksen kuuloiseksi. Musiikin jakelussa Mediacone hyödyntää omaa, Suomessa patentoimaansa Smart Ambient Audio Distribution -teknologiaansa. Sen ansiosta soittolistat päivittyvät automaattisesti, brändätyn tyylin mukaisesti.

Musiikin tulisi olla yhtä kiinteä osa brändiä kuin visuaalinen ilme

”Picnic on loistava esimerkki siitä, että Suomessakin aletaan pikkuhiljaa heräämään musiikin merkitykseen osana konseptia. Musiikilla todella iso vaikutus paitsi asiakkaiden viihtyvyyteen, myös myyntiin. Musiikin tulisi olla yhtä kiinteä osa yrityksen brändiä kuin visuaalinen ilme”, toteaa Mediacone-palvelun myynnistä ja markkinoinnista vastaava Sanna Suonpää.

Mediacone-musiikin jakelujärjestelmää hyödyntää tällä hetkellä jo noin 200 suomalaista yritystä. Palvelu tähtää vahvasti kansainvälisille markkinoille. Mediacone-palvelun taustalla on yritys nimeltään Pinesker Media Company, jonka palveluihin kuuluvat taustamusiikki- ja diginäyttöpalvelut sekä videotuotannot ja äänimainonta.

Lisätiedot:

www.mediacone.fi
Sanna Suonpää
Puhelin: 050 3000 389
Sähköposti: sanna@pinesker.com